نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد شکایت خیبر از سپاهان بخاطر رعایت نکردن سقف بودجه مهاجم آلبانیایی در راه تراکتور هافبک استقلالی در رادار آلومینیوم ITC محمدی صادر شد قرارداد کادرفنی استقلال زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی! پایان مسابقات شطرنج سریع ریتد جام قهرمانان کشور در مشهد آیا دیدار پرسپولیس-فولاد در مشهد برگزار می‌شود؟ شهرقدس میزبان بازی هوادار - تراکتور یامگا در تست آلومینیوم رد شد! عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال| ۲ بازی ۳ گل خورده اولین حمله نکونام به سمیعی نتیجه بازی استقلال و ملوان در لیگ برتر(۲ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| تساوی داغ ویدئو گل دوم استقلال به ملوان توسط رضاییان (۲ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و ملوان(۲ شهریور ۱۴۰۳) نتیجه بازی ذوب‌آهن و هوادار (۲ شهریور ۱۴۰۳)| بازی سرد در مشهد ویدئو گل دوم ملوان به استقلال توسط رضا جعفری (۲ شهریور ۱۴۰۳) دروازه سرخ‌های پایتخت در سلطه گلر نیجریه‌ای | گندوز خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید محمدرضا سنجاقی

  • کد خبر: ۸۸۸۵۷
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
  • ۱
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید محمدرضا سنجاقی
محمدرضا به ورزش فوتبال و ژیمناستیک علاقه داشت. در رقابت‌های ژیمناستیک شرکت کرد و توانست مقام اول را از آنِ خود کند. با هم محلی‌ها فوتبال بازی می‌کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا به ورزش فوتبال و ژیمناستیک علاقه داشت. در رقابت‌های ژیمناستیک شرکت کرد و توانست مقام اول را از آنِ خود کند. با هم محلی‌ها فوتبال بازی می‌کردند و محمدرضا از آن دست ورزشکارانی بود که اخلاق را سر خط کار ورزشی اش می‌دانست و قبل از هر چیز آن را مدنظر داشت.

محمدرضا سنجاقی در سال ۱۳۵۲ دیده به جهان گشود. بعد از دوره دبستان، دور از چشم دیگران نوحه خوانی می‌کرد و به ائمه (ع) علاقه بسیاری داشت. همیشه لبخند ملایمی به لب داشت. مهربان بود و به همه احترام می‌گذاشت و برای همین نزد همه محبوب بود. شیفته سرگرمی‌های آموزنده بود. به تئاتر و بازیگری علاقه داشت و موفق به دریافت لوح تقدیر در نمایشنامه «لحظه آخر» شد.

با وجود اینکه هشتمین فرزند خانواده بود، بسیار مورد توجه بود؛ زیرا با رفتار و کردار دوست داشتنی اش همه را جذب خود می‌کرد. در زمان شهادت، شانزده ساله بود. با وجود سن کمی که داشت، داوطلبانه و با اشتیاق به جبهه رفت و سرانجام در رمضان ۱۳۶۷ روح پاکش به لقاءا... پیوست. در فرازی از وصیت نامه این شهید آمده است: هر بار از ظلمت و سیاهی روزگار دلتنگ می‌شوم، به قلم پناه می‌آورم. اکنون نیز به قلم اتکا جسته ام تا درباره قلم بنویسم. نزدیک به ۸ سال است که از قلممان به جای جوهر، خون می‌چکد و اسلحه قلبمان کوبنده ستمکاران است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی سنجاقی برادر شهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
0
درخواست شماره پشتیبان شهید را دارم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->